czwartek, 15 kwietnia 2010

Barbaresco już otwarte



Tak więc, Barbaresco (Świętojańska 49) już działa (pisaliście wcześniej o otwarciu w komentarzach). Wybrałem się tam dzisiaj i napiszę tak:
Lokal (w którym poza "salą główną" jest też antresola) wygląda bardzo ładnie, widać dbałość o szczegóły. Warto zwrócić uwagę na żyrandol złożony z... potłuczonych talerzy :) Na ścianie szklana (?) dekoracja i telewizor.

Jeżeli chodzi o menu, to jest ono dosyć obszerne i zawiera: śniadania, naleśniki, pizze, sałatki, makarony, dania z wieprzowiny, wołowiny, drobiu i ryb. Kawy (klasyczne, smakowe, z alkoholem i na zimno), desery, lody, koktaile, czekolady. Piwo, alkohol, wina. Ufff... nie wiem jak to wszystko zapamiętałem :)

Ogólnie wrażenie odniosłem bardzo pozytywne (pewnie dzięki miłej obsłudze :) ), ale brakuje mi:
- płatności kartą
- godziny zamknięcia (podano tylko godzinę otwarcia...)
- menu na zewnątrz lokalu


View Wokoło Świętojańskiej in a larger map


moja ocena jeszcze za wcześnie
adres Świętojańska 49
telefon -
godziny otwarcia od 10.00 do ?
www www.barbaresco.com.pl - nie działa (?)
płacimy kartą? nie :(

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowo wyjaśnienia na temat usuniętego komentarza.

    Nie mam nic przeciw negatywnym opiniom na temat lokali opisywanych na tym blogu - jeżeli macie jakieś uwagi - piszcie.
    Proszę jednak, aby komentarze trzymały pewien poziom, odpowiedni dla wypowiedzi publicznych.

    Drogi Anonimie, który napisałeś powyższy komentarz: czy miałbyś odwagę wejść do Barbaresco i powiedzieć głośno to co napisałeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. W lokalu po Kodaku, który przeniósł się do Batorego, trwa zaawansowany remont więc niedługo coś się tam pojawi. Podobnie lokal po Doramafi też na ukończeniu. Oby to były jakieś fajne sklepy bo zauważyłem, że ostatnio bardzo dużo sklepów się zwija z naszej ulicy :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałem wczoraj zapytać przechodząc obok, ale gdy wracałem ze spaceru już nikogo nie było.
    Może w sobotę uda się czegoś dowiedzieć.

    Z ciekawostek dodam, że nareszcie rusza Żabka przy Władysława IV 53(chyba 53).

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na informacje jeśli się uda, pozdrawiam Smętek.
    PS. Ładnie wygląda widok Barbaresco obok Cynamonu (ciekawe czy rozstawą ogródek bo przeszkadzają donice).Szkoda, że In-Vito opuszczone, wtedy byłaby dopiero klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie nie miałem okazji być w In-Vito, ale kilka razy tam byłem jeszcze za Roostera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna nowość - okienko z lodami i kawami obok sklepu Carry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Barbaresco kopia ... Cynamonu

    Taka sama witryna, głośniki, kaseton, stylistyka krzeseł i stolików, ubrania personelu, układ karty menu i wybrane pozycje.

    Kopia jest tylko kopią ...

    OdpowiedzUsuń
  9. byłem tam wczoraj i widzę wszystkie dekorację zgapiono z kawiarni obok te same lampy identyczny styl po prostu jedno wielkie świństwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. mięso moze i dobre ale sosy są beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
  11. kopia innych restauracji w Gdyni, nic oryginalnego, jedzenie bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne jedzenie i klimatyczny wystrój! Obsługa rónież bez zastrzeżeń!

    OdpowiedzUsuń